نرم افزار و عکس و آهنگ و اس ام اس برای موبایل

|<>| آهنگ های جدید |<>| عکس های جدید |<>| اس ام اس های جدید |<>| نرم افزار های جدید |<>|

نرم افزار و عکس و آهنگ و اس ام اس برای موبایل

|<>| آهنگ های جدید |<>| عکس های جدید |<>| اس ام اس های جدید |<>| نرم افزار های جدید |<>|

اس ام اس های با حال ....

انقدر گشاد و گرمی که وقتی می‌رم توت هیچ احساسی نمی‌کنم ، کاپشن جون

یادش بخیر وقتی جنگ بودیم/ حاجی سیما رو لخت می‌کرد /سید می‌پرید رو مینا

  • وقتی اومدم چنان حالتو می‌گیرم ، که نفست بند بیاد
  • از ترس پاهات بلرزه
  • همچین آبروتو می‌برم که سرتو بالا نکنی
  • سوسول من قبض موبایلتم

اول با تف خیسش می کنم

بعد با دست سیخش می کنم

بعد می کنم توو

ما اینجوری سوزن نخ می کنیم

 

یه زنه جلوی یه ترکه لخت می‌شه می‌گه یه کاری کن که احساس کنم ، زنم

ترکه زود لباساشو در میاره، میگه همه اینهارو بشور و اتو کن

فقط به درد رخت خواب می‌خوری

  • چقدر گرمی
  • دوست دارم لخت شم و تو روی من باشی
  • دوست دارم با دستم همه جاتو لمس کنم

    پتوی گلبافت!!!

    تنها طنین شبهای من ، صدای توست

    تنها تو هستی که در نیمه‌شب صورتم را نوازش می‌کنی

    تنها دلیل شب بیداری من تو هستی

    پشه

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد